ANUNȚ TAXA SALUBRIZARE
Luni, 07 Noiembrie 2022
![](https://www.primariahunedoara.ro/files/news/big_312777213_5503073513144021_6227547452540784814_n.jpg)
De astăzi, declaraţiile pentru stabilirea taxei de salubrizare se pot depune şi la asociaţiile de proprietari.
De astăzi, declaraţiile pentru stabilirea taxei de salubrizare se pot depune şi la asociaţiile de proprietari.
Primăria municipiului Hunedoara a reuşit, în ultimele zile, stabilirea unor colaborări cu asociaţiile de proprietari pentru ca şi acestea să poată prelua de la cetăţeni declaraţiile privind taxa de salubrizare.
De astăzi, aceste declaraţii se pot depune şi la sediile asociaţiilor.
În eventualitatea în care administratorul de asociaţie nu dispune de formulare, este rugat să se adreseze Primăriei. Formularele sunt disponibile şi pe site-ul Primăriei Hunedoara: https://www.primariahunedoara.ro/.../anunt-taxa-salubrizare
Vă reamintim că, în urma unei decizii a Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară „Deşeuri”, Primăria Hunedoara este OBLIGATĂ să treacă la un nou sistem de achitare a serviciilor de ridicare şi transport deşeuri menajere.
Astfel, pentru ca taxele de salubrizare să fie corect stabilite pentru fiecare familie şi pentru fiecare utilizator non-casnic (instituţie, societate comercială etc...) este nevoie mai întâi ca fiecare proprietar de locuinţă şi fiecare utilizator non-casnic să depună o declaraţie privind numărul de persoane care locuiesc în imobilele deţinute, respectiv cantitatea estimată de deşeuri ridicată de operator – în cazul utilizatorilor non-casnici ai serviciului de salubrizare.
Pe lângă sediile asociaţiilor de proprietari, declaraţiile se pot depune şi la:
- sediul Primăriei Hunedoara din Centrul Vechi (clădirea nouă) – luni, marţi, miercuri şi vineri – de la 07.30 la 16.30, joi – de la 07.30 la 18.30;
- casieria Pieţei Obor, de luni până vineri, de la 08.00 la 14.00
- Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor (SPCLEP) – „Evidenţa populaţiei” cum i se mai spune – de luni până vineri, între 08.00 – 15.00 (în a doua şi a patra zi de joi a lunii, aici, programul este prelungit până la ora 17.00).
- registratura Direcţiei de Asistenţă Socială (clădirea Pieţei Dunărea – parter) - luni – joi, între 08.00 – 16.00 și vinerea între 08.00 – 13.00.
De asemenea declaraţiile se pot transmite şi prin e-mail la adresa info@primariahunedoara.ro.
DOAR DUPĂ DEPUNEREA DECLARAŢIILOR SE VA PUTEA TRECE LA EFECTUAREA DE PLĂŢI.