Obiectivele acestui registru vizează:
- evidența asociațiilor, fundațiilor si federațiilor care s-au adresat instituției în acest scop;
- comunicarea în vederea consultării cu aceste organizații pentru stabilirea unor programe sau activități comune, conform art. 51 și 52 din O.G. nr. 26/2000;
- comunicarea în vederea consultării cu aceste organizații cu privirea la proiectele de acte normative și politici publice, conform legii nr. 52/2003, art. 7 alin. (1) și (3).
Pentru a vă putea înscrie în registru vă rugăm să completați formularul de mai jos și să atașați în format .pdf următoarele documente:
- Cererea de luare în evidență, semnată de reprezentantul legal al organizației;
- Copiile de pe înscrisurile doveditoare constituirii legale;
- Actul constitutiv și statutul asociației, fundației sau federației, din care să rezulte obiectul de activitate;
- Codul unic de înregistrare fiscală.
Pentru completarea cererii puteți să introduceți datele Asociației/Fundației/Federației accesând următorul link: https://sgg.gov.ro/1/informare-registrul-asociatiilor-fundatiilor-si-federatiilor-luate-in-evidenta-sgg/
Timp estimat de completare: 5 minute